Tuesday, April 28, 2009

" tErpaHat KenaNgan Di HaTi "

" tErpaHat KenaNgan Di HaTi " kali ini memaparkan ke sekian kalinya program BESTARI Camp di Sekolah Kebangsaan Teluk Air Tawar, Pulau Pinang. Satu-satunya program yang meninggalkan impak yang luar biasa dari sebelumnya. Begitu banyak peristiwa yang diluar jangkaan berlaku di dalam program ini, berkemungkinan juga ini adalah satu ujian dari Allah S.W.T kepada kami semua yang mengendalikan program ini.

Walau begitu banyak onak duri di lalui sepanjang program ini, dengan adanya ketabahan yang begitu menebal di dalam diri akhirnya program ini berjaya dilaksanakan dengan jayanya. Alangkah lega rasa di hati apabila mendengar respon-respon yang baik dari pihak tuan rumah [ SKTAT ] dan dari pihak ibu bapa.

Kepada adik-adik semua yang mengikuti program ini abg ingin berpesan, tingkatkan usaha kalian untuk mengecapi kejayaan yang mendatang, ketahuilah adik-adik langit tidak akan selalunya cerah maka adik-adik haruslah bersiap sedia mulai sekarang[ bersedia didalam tidak bersedia]. Biarlah ombak yang menghempas ke pantai itu membawa segala kenangan-kenangan dan menghasilkan permukaan pantai yang baru dan bersih. Jadikanlah program ini sebagai satu lembaran baru di dalam diri adik masing-masing untuk berubah menjadi manusia yang berguna di masa akan datang.




"MENEROKA POTENSI MEMBINA PERIBADI"

1 comment:

  1. Salam ziarah..aslmkm...nice blog...meneroka potensi membina peribadi, "membina peribadi memantapkan ukhrawi." hehehehe...

    ReplyDelete